HTML

Egy szőke a pult mögött

Igazságok és tévhitek a pult másik oldaláról, avagy a szőke csaj mesél... Ajánlom féltékeny feleségeknek és barátnőknek okulásul+az ellendaraboknak, hogy csak okosan, mert ti bármily részegek vagytok, mi nem, s ha ti nem is emlékeztek a buli részleteire, mi bizony tisztán!

Friss topikok

Linkblog

2008.07.30. 03:39 Ezsemese

Újabb muris nap...

Hát ma is egy remek napot zártam. Az egésznapos kávéztatás mellett pulttakarítás. Felemelő elfoglaltság. Kb.200 poharat mostam és töröltem el. Közben röhögcsélés, ilyesmi. Este jöttek a csajszik, kvval kezdtek szerényen, aztán bekeményítettek néhány bacardi-colával, mert ők lúgosítanak és szerintük azt lehet. Enni nem. Úgyhogy a nagylúgosításra egy erős félberúgással lett rásegítve. /Lúgosítás: Engem is be akartak fűzni vele, hogy vegyek 20ezerért ilyen port, meg valami vízet, azt kell inni egésznap kb. 3-4 litert és követni a diétát, amit lefénymásoltak nekem. Na most a diéta ami le van írva, sztem már bőven elég a csodához amit igérnek. Másrészt ha kaja helyett megiszom a lőrét/1 litert/, persze, hogy nem leszek éhes. Ez is csak egy újabb jó kis bevétel, a nulla mozgással fogyni akarókon. Csak lúgosításnak hívják./ A csajokkal kidumcsiztuk a pasikat szokás szerint. Többek között megtudtuk, hogy a négerek óriás mérete kamu, mert Barbi simán látott már ekkorát fehérben is. :D Meg hogy a szexmegvonás alhasi fájdalmakat okozhat és az nem a hasrák tünete. :D Aztán ők leléptek és jött néhány kósza a többi bezárt kocsmából. Az egyik egy közutálatnak örvendő úr, aki engem a barátjának nevezett. Hát nem tudom, ezt megtiszteltetésnek vegyem-e... Dehát munkaidőben voltam s olyankor mindenki a barim. ;) A másik meg egy igazi hülye volt. Olyan sötét, hogy már szerettem érte.    Többek között a következő beszélgetés zajlott le köztünk:

V=vendég

Sz= Szőke (vagyis jómagam)

V:Mondhatok valamit?

Sz: Mondj. /közben pakolászom/

V: De nem sértődsz meg?

Sz: Nem hiszem, hogy te meg tudsz sérteni.

V: Te egy k... vagy.

Sz: Na! És ezt miből gondolod?

V: Ismerem az unokabátyádat.

Sz: Ő is k...?

V: Nagyon magas lóról beszélsz!

Sz: Nem a ló magas, hanem te vagy alacsony.

V: A feleségemet kerülgeti a Jocó.

Sz: Hitted volna?

V: Na én megyek. Nem jössz velem vacsorázni?

Sz: Nem hiszem, hogy tudnék veled enni.

V: Fogyózol?

:))))))))

Hát ilyenek is vannak. Sokan. Mennek haza büdösen és hulla részegen, aztán csodálkoznak, ha az asszony néhány év könyörgés és prédikálás után lelép. Nem veszik észre, hogy ennek érdekében ők mindent megtesznek. Ha annyi energiát fektetnének a házaséletükbe, mint a piálásba....

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: lúgosítás muris félberúgás


A bejegyzés trackback címe:

https://ezsemese.blog.hu/api/trackback/id/tr93592110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása